Boeree kaarten: 2173-54

De collectie van het Gelders Archief bevat een groot aantal kaarten van Theodoor Alexander Boeree. In de jaren ’60’ heeft de luitenant-kolonel bd zijn manuscript en volledige archief overgedragen aan het RIOD, SMG en GA. In het GA zijn kaarten opgeslagen die gedigitaliseerd zijn door het Gelders Archief. Op de website waren lagere kwaliteit afbeeldingen online te bestuderen en downloaden. Recent is die optie afgesloten. Om de documenten en afbeeldingen te bekijken is een bezoek aan het archief noodzakelijk. Toen de bestanden via het internet nog toegankelijk waren hebben we de kaarten in lage kwaliteit gedownload. Op de website hebben we deze verzameling opgeslagen met de opmerking dat de hoge kwaliteit alleen in het archief bekeken kunnen worden.

Theodoor Alexander Boeree

Diverse door Boeree zelf (in-)getekende plattegronden en schetsen, (z.j.). 1 omslag
N.B. Voor het merendeel zijn dit dubbelen van schetsen die verspreid in Boeree’s verhandelingen zijn opgenomen. Zie ook de nrs 3c en 3e van dit overzicht.