100 nieuwsbrieven online

Rond de zomer is de heer Van der Hoef op verzoek van de vereniging begonnen met het digitaliseren van de nieuwsbrieven. Voor het eind van het jaar zouden alle nieuwsbrieven gedigitaliseerd zijn en dat lijkt te lukken. Vanaf vandaag staan 100 nieuwsbrieven online. Een schat aan informatie is op deze manier ontsloten voor het publiek over de slag en het museum. Daarnaast geven de honderden pagina’s een beeld van de vereniging die sinds 1980 de nieuwsbrieven publiceert. De nieuwsbrieven zijn op de website te vinden onder het kopje ‘VVAM-Archief’.

Door de nieuwsbrieven te digitaliseren en online te plaatsen is informatie sneller te vinden binnen de website en kunnen zoekmachines zoals Google de inhoud doorzoeken en resultaten aanbieden.

1 antwoord